dinsdag 10 juli 2012

De tijd vliegt...

...En zo is het bijna weer één maand later. Het tenen lezen bij het evenement Genieten en Verbinden in Schipluiden was zeer geslaagd! Er waren vele bezoekers en er stond continu een rij met geïnteresseerden, die dolgraag het verhaal van hun tenen wilden horen. Ik gaf die dag korte consulten. In ca. 10 minuten tijd kun je al heel veel vertellen over de eigenaar van de tenen. Men was verrast dat je zoveel aan de tenen kunt aflezen en konden soms ook enorm geraakt zijn.
Het geven van korte consulten deed ik nog niet, maar wil ik nu graag gaan toevoegen aan mijn 'pakket'. Dus heb je binnenkort een bruiloft, vrijgezellenfeest, bedrijfsfeest, open dag etc. en zoek je nog een leuke invulling waarmee je je gasten wilt verrassen? Neem dan contact met me op.

Het schrijven van de mini-analyses is er de afgelopen periode bij ingeschoten, ik heb namelijk nog een ander 'project' waar ik heel druk mee ben. Ik ben een boek aan het schrijven, waarvan de deadline aardig in zicht komt. Een persoonlijk verhaal, over de lange weg die ik heb afgelegd om mijn hooggevoeligheid te (h)erkennen. Dit hele proces heb ik beschreven in een plezierig leesbare roman. Op deze manier wil ik als 'ervaringsdeskundige' hooggevoeligen een steuntje in de rug bieden en anderen 'niet-hooggevoeligen' een kijkje geven in de belevingswereld van een hooggevoelig persoon. Het schrijven vraagt op emotioneel vlak veel van me en dan is het heerlijk om door middel van het tenen lezen weer met de voetjes op de aarde neergezet te worden. Ik ga dus zeker door met het maken van de mini-analyses maar dan wel in een lager tempo. Wil je meer weten over mijn boek en alvast een stukje lezen, kijk dan op www.hetstilleverdriet.blogspot.nl.

En blijf vooral doorgaan met het sturen van foto's, want ik ga gewoon die 365 halen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten