zaterdag 10 oktober 2020

TenenCompany

Vandaag wordt de TenenCompany officieel gelanceerd!

Dé plek waar je moet zijn als je op een eenvoudige manier meer inzicht wil krijgen in jezelf en de ander.

Oké, het klinkt misschien wat gek, maar wist je dat je aan tenen veel kunt aflezen?
Tenen lezen is een unieke methode om het karakter en gedrag te analyseren.
Dit gebeurt door te kijken naar de stand en vorm van de tenen en de nagels.
Je krijgt hiermee op eenvoudige manier meer inzicht in jezelf en de ander.
Neem een kijkje op de website: www.tenencompany.nl

**WINACTIE**

Natuurlijk wil ik de start van de TenenCompany niet zonder feestje voorbij laten gaan. Daarom een leuke winactie!

Binnenkort geef ik mijn gloednieuwe online workshop tenen lezen én daarvoor geef ik 10 toegangsplekken t.w.v. € 25 weg. Deze workshop is voor iedereen toegankelijk. Of je jezelf nu persoonlijk wil ontwikkelen of dat je het op professioneel vlak wil gaan inzetten.

En als HOOFDPRIJS verloot ik 1x online training tenen lezen t.w.v. € 347, voor coaches, (voetreflex)therapeuten en pedicures die graag meer inzicht willen in hun cliënt.

Wat moet je doen om kans te maken?
1. Like de pagina van de TenenCompany op Facebook
2. Deel de winactie
3. Zet in de comments waar je kans op wil maken: 'workshop' of 'training'.
Dat is alles!

Deze winactie loopt tot en met donderdag 15 oktober 23.59 uur. Op vrijdag 16 oktober zal ik de winnaars persoonlijk benaderen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten