woensdag 2 mei 2012

Wow, wat een hoop tenen...

Mijn oproep voor tenenfoto's heeft geholpen. Ik ben de afgelopen weken echt overstelpt met foto's. Geweldig!! Misschien moet ik eens gaan denken aan een expositie met tenenfoto's ;)
Ook is het ontzettend leuk om de reacties te lezen naar aanleiding van de mini-analyse die men heeft ontvangen. "Ongelofelijk wat je uit tenen kunt halen", "Je hebt me echt letterlijk beschreven, ik vind het bijna eng", "Ik kijk ineens op een heel andere manier naar mijn tenen","Dankjewel voor dit inzicht, hier kan ik echt iets mee". Dit is een kleine greep uit de mailtjes die ik tot nu toe heb mogen ontvangen.
Ik ben nu drie maanden onderweg met mijn project en het is nu al meer dan geslaagd!!

Helaas heeft mijn lange ambitieteen wat roet in het eten gegooid. Ik wil meer dan dat ik aankan, zegt die teen mij. Noodgedwongen moest ik de afgelopen weken even wat gas terugnemen, waardoor het project wat vertraging heeft opgelopen. Maar weet dat ik in ieder geval ermee bezig ben en blijf vooral doorgaan met het sturen van foto's, want daar word ik heel blij van!! Meedoen is kosteloos en de mini-analyse wordt anoniem geplaatst.

Onlangs ben ik te gast geweest bij Omroep West. Dat was een hele leuke ervaring! Bekijk onderstaand filmpje om een korte impressie te krijgen over hoe tenen lezen in zijn werk gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten