zondag 20 januari 2019

Wil je mij helpen?

Achter de schermen ben ik al een tijdje bezig ben met een leuk project. Vandaag de onthulling...
**tromgeroffel** ;-) Ik ben een online training tenen lezen aan het ontwikkelen!

Al bijna negen jaar ben ik actief met het tenen lezen en de afgelopen jaren kreeg ik steeds vaker de vraag of ik naast de workshop niet ook een uitgebreidere cursus kon aanbieden. Na de Online Summerschool van afgelopen zomer nam de vraag hiernaar toe, dus de hoogste tijd!

Daarvoor heb ik nu jouw hulp nodig. Heb je interesse, zou je dan voor mij deze korte vragenlijst willen invullen zodat ik de training kan afstemmen op jouw behoefte? Als dank voor je tijd, ontvang je een kortingsvoucher voor de training.

Dankjewel alvast!

Hartelijke groet,

Daniëlle

#voetreflextherapeuten #pedicures #coaches #persoonlijkeontwikkeling




Geen opmerkingen:

Een reactie posten