zondag 3 februari 2019

De Online School opent zijn deuren weer!

Van 24-28 maart kun je meedoen met de Online School Tenen lezen. Deelname is GRATIS.

Oké, het klinkt misschien gek, maar wist je dat je aan je tenen veel kunt aflezen?

Tenen lezen is een methode om het karakter en gedrag te analyseren. Waar zitten jouw kwaliteiten en waar je valkuilen? Meer inzicht daarin kan jou helpen bij je persoonlijke ontwikkeling. 

ONLINE SCHOOL
"Wat vertelt die grote teen mij dan? En wat zegt het over mij als de tweede teen een stuk langer is? En hoe kun je zien dat ik vrij direct uit de hoek kan komen?"

Ik ga het je leren! In 5 dagen geef ik je een mini-stoomcursus tenen lezen.
Iedere dag ontvang je van mij een les. Op de laatste dag zal ik ook een Q&A sessie geven.

Dus ben jij benieuwd naar het verhaal van jouw tenen, meld je dan aan voor de online summerschool! 

#persoonlijkeontwikkeling #ookinzetbaarvoor #hulpbijopvoeding #relatiesversterken #voetreflextherapeut#pedicures #vanuitjeluiestoel #hoezienjouwteneneruit




Geen opmerkingen:

Een reactie posten