zaterdag 4 februari 2012

Tenen lezen?!

Tenen lezen is een methode die je inzicht geeft in je gedrag, karakter en persoonlijkheid.
Twee jaar terug is mijn 'fascinatie' voor tenen begonnen. Daarvoor had ik er helemaal niets mee. Ik durfde zelfs amper op slippers te lopen, want dan zagen anderen mijn 'lelijke' tenen. Nee, ik verstopte ze liever.
De ommekeer kwam toen ik een artikel onder ogen kreeg over babyteentjes lezen. Mijn wenkbrauwen gingen spontaan omhoog. Wat is dit nu weer? Toch was mijn nieuwsgierigheid direct geprikkeld. Diezelfde week nog, meldde ik me aan voor de opleiding en mag me nu zelfs erkend tenenlezer noemen.  ...Ja, die titel bestaat echt.


Sindsdien heb ik al vele tenen mogen lezen. In mijn praktijk, in het café, tijdens een barbecue, in de supermarkt. Op de soms meeste vreemde locaties doen mensen spontaan hun sokken voor me uit en zijn ze benieuwd naar wat hun tenen te vertellen hebben. Ziet men het in eerste instantie vaak als een soort grappig vermaak; na het lezen ervan zijn ze verbluft en vinden het heel bijzonder dat je zo een grondige analyse van het gedrag en het karakter van iemand kunt geven door puur alleen naar de tenen te kijken.

Om mijn kennis op peil te houden én te verdiepen, zal ik één jaar lang dagelijks één teen analyseren. Zondag 5 februari start ik met mijn 365 dagen project.

Meedoen aan het project?
Ben je benieuwd naar wat jouw tenen je te zeggen hebben? Stuur een foto naar 365tenen@gmail.com en zie binnenkort jouw teen en zijn verhaal terug op het blog!
(In verband met privacy worden de foto's anoniem gepubliceerd).

Update 2019. Op dit moment kun je geen foto's meer insturen. Wil je kans maken op een gratis mini-analyse, meld je dan aan voor de Tenen lezen inspiratiemail.

...En met de relatie tussen mij en mijn tenen is het helemaal goedgekomen! Ik heb veel van ze geleerd en kan niet wachten om mijn slippers weer uit de kast te halen.

Het komende jaar neem ik jullie graag mee in de wondere wereld van de tenen!

Liefs,
Daniëlle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten