dinsdag 27 maart 2012

Liebster Blog Award

Onlangs kreeg ik van Mirjam de Liebster Blog Award. Ik vond het een hele eer om hem te mogen ontvangen! De award is een soort aanmoedingsprijs, die door bloggers aan andere bloggers wordt gegeven om zo meer aandacht te genereren. En dat werkt echt...heb ik gemerkt!!



De award mag ik doorgeven aan 5 mede-bloggers. Dat was nog een lastige klus aangezien er zoveel ontzettend leuke blogs zijn! Het is me uiteindelijk toch gelukt om een keuze te maken.

De award goes to...:
- Mariska Zagers die haar zoon dagelijks verrast met een lunchboxnote. Een heel mooi project!
- Elke dag verrast ze je met een lach: Antoinet Wisse. Daar word je vanzelf vrolijk van!
-  In 100 dagen een opgeruimd huis. Een blog van Wendy Janssen. Motiveert om ook aan de slag te gaan!
- Tim Krokodil. Marian Koning schrijft én illustreert dagelijks een verhaaltje over hem, speciaal voor de peuters en kleuters. Onzettend leuk!
- En last but not least... Een blog die mij ontroerde omdat het veel herkenning opriep. De blog van Ise. Een meisje van 15 dat ondanks haar ziekte positief in het leven staat en blijft knokken om haar ziekte uiteindelijk te overwinnen. Veel bewondering voor!

1 opmerking:

  1. Oh wat gaaf dat je mij hebt uitgekozen! Daar ben ik echt heel blij mee, hopelijk is mijn verhaal een voorbeeld voor anderen :)

    Liefs, Ise

    BeantwoordenVerwijderen